Thursday, May 28, 2009

RUMAH BARU..AZAM BARU..

17A JALAN PULAU ANGSA, U10/20 TAMAN PUNCAK PERDANA
Adoi... lamanyer aku kat outstation ni... tadi cina yang pasang kabinet dah call suami aku... katanya dah siap pasang... kalau ikutkan hati.. mau aku nak cancelkan planning jenjalan kat pasar payang... bukan apa, tak sabor nak nengok hasil kerja yang bernilai RM6k tuh... uih... menggigil bila nak bagi cina tu deposit 50%... tapi, bila dipikir2 semula.. takkan lari gunung dikejor..he..he...

ni aku nak tunjukkan gambor2 umah aku yang belom direnovate.. nanti kalo dah renovate nanti aku tunjukkan jugak.. ni kira DECO bersama aku la ni... ooo.. citer pasal nak deco mendeko ni, baru aku teringat, kawan aku satu opis nak tolong bagi pandangan sama masa nak mendeko ni.. bukan apa, nak upah Eric Leong, budget tak der... tapi kawan aku ni terror gak... nama dia Amir Muzzamir.. bab menghias ni memang terror kot, coz dia pandai hias meja pengantin ngan kek pengantin... so aku jump to conclusion... dia pandai hias umah... he..he.. jangan marah ye chef amir- saya promote nama chef dalam blog ni tau...




SEBELUM: Masih belum menjalani proses pencucian









AMARAN: Sabun yang tersandar berdekatan dengan pintu itu BUKAN tajaan TESCO




Disebabkan AKU teruja ambil video, aku dimarahi... SORI ye Bang....





ABM: Alat BANTUAN MENCUCI... he..he..



Uih... Dah lama aku tak mendaki tanggga rumah...




Layout kabinet aku.. simple jer...


Ok.. itu je dulu.. nanti, lepas aku balik Shah Alam nanti... aku tunjukkan pulak kabinet aku... ha..ha.. bukan nak eksyen.. tapi teruja... kalo korang ada cita2 nak pasang kabinet.. contact aku.. aku ada line murah punyer....









SETINGGI MANA SEORANG PEREMPUAN TERPELAJAR, TAPI CERUK DAPUR JUA TEMPATNYER....




hI... NI AKU DAPAT GAMBAR trbaru dr dapur aku... Aku rasa, kalo korang baca tajuk entri aku yang warna kuning kat atas tu..mesti korang setuju... ye la... sekarang ni dah tak kisah dah.. aku kalo duduk lama kat dapur pun aku memang suka.. ye la aku suka memasak... tambahan pulak kalo dapur dah cantik kan?.. he..he.. ye la, dari kecik aku selalu mintak mama aku buatkan dapur macam gitu... tetapi apakan daya... zaman dulu, peralatan amat mahal.. so, niat kupendamkan suatu masa nanti aku dapat gak...

ni kira hadiah anniversary gak ni.. suami aku senyum jer bila dia hulurkan duit balance kat cina yang buat dapur cabinet aku... cina pun sengih je dapat duit tengahari bute...

Memang puas hati la kali ni.. bukan nak puji sangat cina punyer kerjatangan... cepat dan kemas.. bukan aku x percaya melayu buat... tapi... dah terbukti... so.. sebagai pemangkin.. orang melayu kenala buat kerja macam ni...





ok... tengok...jangan x tengok...

2 comments: