Tuesday, May 26, 2009

Kerja tapi vacation...



Ari ni, hari ulang tahun perkahwinan aku yang ke-4.. erm.. dah lama gak aku kawin.. selama ni baru aku sedar yang aku
dikur-

ni suamiku yang tercinta sedang mengambil gambarnya sendiri...

niakan dengan suami yang baik, dan memahami aku.. alhamdulillah, setakat ni, aku dan suami masih bahagia selalu walau rezeki kami untuk ada baby sendiri masih belum ada... erm.. untuk pengetahuan semua... jap lagi aku dan suami akan bertolak ke terengganu dan kuantan... macam paham-paham jer bos kat tempat kerja aku ni.. bagi chance je nak aku 'berhoneymoon' he..he.. thanks chef wan dan chef hisham...

sebenarnyer.. aku ditugaskan nak melawat student yang menjalani praktikal di hotel-hotel terpilih... so, aku kena melawat la diorang..nak dengar sendiri feedback dari management hotel..mana tau, student aku ada buat hal ke... erm.. mintak2, tak der la..kalo x, malu la aku nanti...


aku akan bertolak pada pagi ni (kul 1am kut).. bos dh bg green light... so.. redah je la.. laki aku bukan tau sangat jalan nak ke kuantan dan terengganu ni... tapi aku tawakal je... insyaallah, kalo sesat pun, dalam malaysia gak...


buat kawan2 aka kat opis tu.. jangan jeles2.. he..he.. prepare untuk senate meeting, file nak submit dan lain2 lagi... modem P1, aku dh bwk balik supaya korang dapat tumpukan kerja memasing...x de la ngadap P1 je..he..he...sebenaonyer umah aku dh dpt coverage P1 tau..

ok ..takat ni je entry aku kali ni.. lepas balik dr outstation nanti, aku ceritakan pengalaman aku berada di pantai timur nanti...


1 comment:

  1. Wah syoknya kak hus, jgn xingat nk balik sini dhla ye?..hehehe..enjoy ur 4th year anniversary n honeymoon..hehehe:)

    ReplyDelete