Thursday, May 14, 2009

Husdha dan Rakan-rakan




March- Short Semester 2009

Hari-hari 'stress'

Ha..hari ni aku nak cerita pasal keja aku.. Sebenornyer aku ni tutor kat satu kolej popular di Shah Alam.. Tempat keja aku ni best.. kawan-kawan best.. student pun ok... bos pun baik hati...

Aku nak kenalkan kawan-kawan seperjuanganku...( yang satu bilik aku la)


ni erna fatimah




ni Nurhani Syufaiza




ni Mr Akmal, bukan satu ofis, tapi selalu datang lepak kat opis kami

baju biru tu Hazwan dan Merah tu Azizah




Ni Bed






ni chef amir- suka bergaya...




Untuk pengetahuan semua, ramai lagik ofismate aku.. tapi kena la mintak kebenaran mereka untuk aku paparkan wajah-wajah mereka... tapi kalo budak bilik aku-- aku gerenti mereka nak tumpang glamour aku... hu..hu..

dalam entri aku akan datang, akan aku ceritakan apa aktiviti kami selaku pensyarah kat kolej ni.. best angat!

Jumpa lagik!












AKTIVITI KAMI DI OFFICE...

SHCA... ha.. mesti korang nak tau apa maksud SHCA ni.. ha... ini bermaksud-- School of Hospitality & Culinary Arts. Singkatannya SHCA.. tapi, meeting bebaru ni, management decide nak ringkaskan lagi sebutannya.. bukan apa, sela ni kami panggil SHCA sebutannya macam "SKA"..eii.. makan bebudak SKA pulak...so, kami panggil lak S.H.C.A... tergeliat pulak lidah kami... lama-lama... management pun letakkan nama S.C.A. Erm.. senang sikit nak sebut...



Aku, Chef Rafie bersama2 student FNB Management sesi Oct 2008







Bos2 Aku... Chef Hisyam, Nasyad, Fareeza

1 comment: