Tuesday, June 2, 2009

MINGGU-MINGGU ORANG KAHWIN


31 mEI 2009- aBANG iPAR kAWIN

31 Mei-- bermulalah minggu2 sibuk aku... nasib baik pre board dah lepas... erm..file pun dah siap... tunggu MQA datang pulak... kalau tak tangguh ari tu kan dah best... lps ni dh x payah pening2 lagi nak ngadap MQA... hadoi...

minggu 31 Mei, abang laki aku--merangkap abang ipar aku akan bernikah di subang jaya... nama bang ipar aku-- amirunizam baharom. pasangannya aku tak ingat nama, tapi famili panggil Edayu.. nama dia panjang, tapi sori, aku x ingat la.. konfius dengan nama student aku yang ramai tu.. tapi tak per... dah selamat jadi biras aku dah pun... nanti aku tanyer dia...


Abang Ipar aku-- Abang Amir


Biras aku-- Edayu



HANTARAN DARI PIHAK LELAKI
(Untuk tempahan sila hubungi 0173016290- Aku)


Mas kahwin, duit hantaran dan cincin


Pot pouri



Beg tangan dan kasut


Jambangan sireh junjung





Buah-buahan



Minyak wangi & make-up




Cup cake



Baju kurung





HANTARAN DARI PIHAK PEREMPUAN





Majlis pada 31 mei cuma akad nikah jer.. tapi aku rasa, aku paling sibuk na siapkan barang2 hantaran tu... memang ler kawan aku yang buat- tapi aku dipertanggungjawab utk bwk hantaran ke destinasi dengan selamat... he..he..

Mak mentua ngan bapak mentua aku dah bersiap dan tiba dari kampung sejak sehari sebelum majlis. erm, bapak mentua aku ni bab time management, dia memang power. malam sebelum nikah tu, dia 2-3 kali call aku laki bini supaya tunggu kat simpang umah pengantin dalam pukul 9.30 pagi. uish.. aku rushing banyak tempat. memula amik hantaran kat rumah chef amir kat shah alam.....dalam jam 7 am aku dah terpacak depan umah chef amir... ni hasil nukilan hantaran dari pengantin lelaki... komen tau..

Aku dan suami sampai ke tempat yang dijanjikan 15 minit awal... hu..hu... tapi satu batang idung pun x der, so aku mengambil kesempatan menyambung tidur aku dalam kereta... ha... ngantuk la... dalam jam 10 am baru diorang sampai... terus susun bebaik hantaran dan rombongan mula bergerak.... fuh... aku bawak dulang paling depan tu... bangga betul rasannya...








































No comments:

Post a Comment