Tuesday, June 2, 2009

Meeting..meeting..meeting.

MQA pre interview...

Ari ni stress lagik.. bukan apa, ada internal audit pulak.. aku tak stress sangat, tapi my officemate, BED, ERNA, CHEF AMIR, AZIE... muka memasing dah tension.. ye la.. pepagi dah kena gesa gi CR1, nak mock interview.. biasala.. nak MQA ni macam-macamla... semua akan rasa terseksa..nasib baik aku dah lalui sessi MQA 2 tahun lepas.. so tak rasa tertekan sangat... biasaler.. anggaplah ini salah satu cara nak improve dalam kerjaya aku sekarang...

Sebenornyer, student kena amik result diorang ari ni..Tapi.. entah apa yang x kenanyer.. kena tangguh amik hari Sabtu ni pulak... No comment!

Masa aku tulis blog ni, aku tengah tunggu dipanggil semula masuk interview internal audit.. apa nak buat... hadap je la... kami ni mentimun jer... salah buat nanti kena timpa ngan buah durian lak...ceritapasal buah durian ni.. kelakar betul semalam..aku ngan best opismate aku, amir ngan bed dok cerita pasal buah-buahan tempatan ni... bed pernah dioffer jd durian... dia je takmau... takut x dapat jd durian D24, kot-kot jadi buah durian belanda pulak... senang
kena penyek... ha..ha.. tak pun jadi tempoyak durian... ha.. faham tak? kalo x faham x per... tak penting pun... kuang..kuang..kuang...

Erm.. bagi kawan-kawan.. jangan la cepat mengalah..insyaallah kita akan dapat lalui semua ni...


lepas abis MQA nanti... aku akan cerita pulak detik2 aku menghadapi MQA ni... bye.




No comments:

Post a Comment